Küldetésünk, hogy felszámoljuk a menstruációs tabukat és normalizáljuk a menstruáció témáját.

Szeretnénk, hogy a menstruáció ne egy szükséges rossz legyen, hanem szupererő. Hisszük, hogy az önszeretet fontos része a ciklus megértése, a vérzést pedig nem túlélni, hanem átélni kellene.

Dolgozunk azért, hogy a fenntartható menstruációs eszközök az eldobható eszközök ismertségével vetekedjenek.

Your period is a superpower.

RÓLUNK

ismerd meg történetünket!

A REDY ÖTLETÉT
VALÓDI NŐK IHLETTÉK

akik van, hogy küzdenek a pms-sel, akik ismerik az átázást, akikkel megtörtént már, hogy nem tudtak munkába menni a fájdalmas menstruációjuk miatt és akik elégedetlenek voltak a polcokon lévő menstruációs termékekkel, mert minden igényüket nem fedte le.

Szerettünk volna egy olyan fehérneműt, ami jól együttműködik az életstílusunkkal, mert felvehetjük azokon a napokon amikor úgy érzem, hogy meg fog jönni, amit hordhatunk a ciklusunk első napjain, amivel csökkentjük az ökoszorongásunkat, mert nem esik jól havonta 3-6 napig 500 év alatt sem lebomló szeméttel szaporítani a világot.

a this is Redy alapítója, megálmodója.
Nem vagyok tervező, nem vagyok designer és még varrni sem tudok.
Volt viszont egy erős vízióm, hogy meg fogom csinálni a Redyt.

Képzeld, teljesen a 0-ról kezdtem el az egész ötletet és igen, egy menstruációs baleset fogalmazta meg bennem az igényt. Hamarabb jött meg, mint vártam és ez egy szép fehér bugyin mutatkozott meg.

Súrolás közben hasított belém — a hasfájás mellett — a felismerés, hogy mi az, hogy nincs menstruációs bugyi? Miért nincs? Mennyire nagy segítség lenne?! És milyen kényelmes lehet… És leválthatná az eldobható cuccokat. És éjszakára, otthonra vagy ha nincs lehetőségem cserélni, akkor lehetne használni plusz védelemnek, ha megtelik a tampon, ereszt a tölcsér vagy úgy egyáltalán lehetne hordani önmagában! Edzéshez, suliba, utazáshoz, bárhova!

2017 őszén elhatároztam, hogy ha nincs ilyen bugyi, majd lesz. Mert megcsinálom. Most itt vagyunk, és nem csak egy hiánypótló bugyink van, hanem egy erős márkánk, ami felveri a hullámokat a menstruációs termékek terén, ami edukál, ami határozottan lép fel a tabuk ellen és ami azt mondja a menstruáció nem egy szükséges rossz, hanem egy szupererő.

CSAPATUNK

ismerj meg minket!

Molnár Dóra CEO, alapító - this is Redy

Molnár Dóra

alapító, CEO

Az én fejemből pattant ki a Redy. Fogom a márka kezét, irányítom, vezetem, megálmodom a kreatív irányokat.

Tasnádi Ádám

CEO

Dórával közösen vezetjük a céget. Amíg ő a termékfejlesztési és kreatív részt irányítja, én a pénzügyi, szervezeti, és egyéb céges stratégiai részeket vezetem.

Gerstenbrein Zita

Operatív menedzser

Én segítek megoldani a Redy ügyes-bajos dolgait.

Kovács Betti

Kovács Betti

marketing menedzser

Olvasok, elemzek, ötletelek és azon ügyködöm, hogy együtt még szuperebbé tegyük a Redyt.

Kiss Nelli

Tasnádi Nelli

PPC menedzser

Én vagyok, aki a Redy hirdetéseit kezeli. Ha bármit látsz Tőlünk a hálón, az én voltam.

Magyar Ajna

ügyfélszolgálat

Én segítek nektek, ha bármi kérdésetek van a Redyvel kapcsolatban.

Buczó Anna

social media menedzser

Készítem nektek a tartalmakat a Redy social felületeire, gyűjtöm a funfacteket és a megdöbbentő tényeket a menstruációról, hogy együtt döntsük le a tabukat.

KÉRDÉSED LENNE?

írj nekünk!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Az ügyfélszolgálatunk minden hétköznap 9-17-ig érhető el és felmerülő kérdéseidre 48 órán belül válaszolunk.