Megjelenések

index logo
this is redy - index cikk

Világsiker lett a magyar találmány, 380 milliót kerestek vele eddig

“Molnár Dóra saját menstruációs balesetéből kiindulva már évekkel ezelőtt megálmodta a menstruációs bugyit, majd Tasnádi Ádámmal együtt meg is alkották a magyar márkát, amelyet már egész Európában, sőt Afrikában és Amerikában is keresnek. A páros kétmillió forinttal indította útjára a magyar startupot, amely három év alatt már csaknem 400 millió forintot hozott nekik a konyhára. “

“Úgy voltunk vele, hogy örüljünk a sikernek, aztán majd másnap kitaláljuk, hogyan tovább”

index logo
this is redy világ gazdaság cikk

Tarolt a piacon a This is Redy

“Kétéves fennállása alatt 200 millió forint árbevételt ért el, idén júliusban pedig megnyerte a Magyar Innovációs Szövetség Startup Innovációs Díját a This is Redy. A magyar startup olyan női alsóneműt fejlesztett, amely egy komfortos és környezetbarát alternatíva az intim higiénés eszközök piacán.”

index logo
this is redy - index cikk

Zöld kényelem a piros betűs napokon is

“Egy nő élete során kb. 3000 napon át menstruál, ezalatt 12 ezer betétet és/vagy tampont használ el, ami 100-150 kg nehezen lebomló hulladékot és nem kis kiadást jelent. A Molnár Dóra által megálmodott This is Redy menzeszbugyik azonban forradalmi alternatívát kínálnak a kényelmetlen és környezetszennyező eldobható eszközökre.”

index logo
index cikk this is Redy

Hogyan lehet kétmillió forintos kezdőtőkével alig több mint egy év alatt 100 millió forintos árbevételt produkálni, mindezt a koronavírus-járvány idején?

A válasz: menstruációs bugyival.

“Az innovatív női fehérneműt az eldobható menstruációs eszközök és a szintén sok szemetet termelő tisztasági betétek leváltására találták ki. A környezettudatosság mellett pedig a kényelem is fontos szempont volt, sőt praktikus is a menstruációs és tisztasági bugyi, mivel alváskor és sportoláskor sem mozdul el.”

Molnár Dóra, Tasnádi Ádám - 30 sikeres magyar 30 alatt

30 sikeres magyar 30 alatt

“Dóra tabudöntő kreativitását, innovátori szerepét kiegészíti Ádám üzleti szemlélete. Mert a Redy reklámanyagaiban a vér piros, nem kék, valódi nők állnak modellt olyan bőrhibákkal és formákkal, amiket megunkon is látunk, és nem félnek olyan ritkán tárgyalt témákról is beszélni, mint az endometriózis vagy a cikluszavar.”

“A Redy azért létezik, mert kitaláltam, de azért lett sikeres, mert Ádám az üzlettársam.”

Molnár Dóra és Tasnádi Ádám - 30 sikeres magyar 30 alatt

“Sikeresnek gondolom magam, mert a semmiből felépítettem egy céget, pedig nem ezt tanultam, de két év alatt el tudtuk juttatni olyan szintre, hogy kétszázmillió forint bevétele van. Ezenkívül persze siker az is, hogy a listán szerepelünk, felfigyel a munkánkra a média, de legfőképp az számít, hogy belül azt érzem, jó, ami történik, jó helyen vagyok.”

” A tabudöntögető menstruációs bugyi, a This is Redy alig másfél éves, de az alapítópáros, Molnár Dóra és Tasnádi Ádám lassan túl vannak a 20 ezredik eladott terméken is, árbevételük pedig meghaladja a 100 milliót. Koronavírus ide vagy oda. “

“Molnár Dóra 2017-ben határozta el, hogy készít egy mosható menstruációs bugyit, amivel kiválthatók az eldobható intimbetétek és tamponok. Másfél évig kísérletezett, mire megtalálta a tökéletes anyagokat és szabást, végül 2019 tavasszal indult el This is Redy nevű márkájával.”

“A Redy azért is szuper projekt, mert nemcsak zöld, kényelmes és menő, hanem egy fiatal magyar nő találta ki.”

A This is redy alapítója, Molnár Dóra 16 hónappal ezelőtt a teljes ismeretlenből vágott bele a mensturációs bugyi megalkotásába, és már több mint 10 ezer termék eladásánál tart. Ha jól matekozunk, ez azt jelenti, hogy egy hónapban 50 ezer, egy évben pedig 600 ezer tampontól (és annak csomagolásáról) menti meg a Földet.

“Sem betéttel, sem tamponnal nem éreztem még soha magam annyira biztonságban, amennyire a mensibugyival, olyan pedig pláne nem történt, hogy a sarokban gubbasztás helyett egyenesen vártam volna a menstruációt, vagy minimum hidegen hagyott volna a közeledése. Ez pedig talán az egyik legnagyobb vonzereje lehet a Redy-nek.”

“Amilyen szkeptikus voltam, annyira megszerettem a Redy bugyikat, megvolt a “jaj, de jó, hogy van ilyenem”-érzés. Kényelmesek, praktikusak, és többé nem kell aggódnom a szemét miatt.”

“…jelentem, tesztelve: túrázáshoz és táncoláshoz is tökéletes. Tulajdonképpen jobb, mint eddig bármi…”

“Az elmúlt közel egy év alatt a redy menstruációs bugyik konkrétan megváltoztatták az életem. Az, hogy reggel elindulok benne túrázni, és nemhogy nem kell betét-, vagy tamponcsere miatt megállnom, hanem szinte meg is feledkezem róla, hogy menstruálok, megfizethetetlen élmény.”

” A hagyományos betétek, tamponok szinte soha nem bomlanak le, az elkészítésük pedig rengeteg vegyszerrel és vízfelhasználással jár. Molnár Dóra találmánya, a This is Redy menstruációs bugyi viszont kényelmes alternatívát jelent a fenntarthatóbb módszerek keresőinek.”

“Molnár Dóra és az ő this is Redy-je, a magabiztosságával, a maga tökéletes egyszerűségével és nagyszerűségével, a szívében született küldetésével teljesen levett a lábamról. Biztos vagyok benne,hogy az általa megálmodott bugyi rengeteg nő életében fog fellélegzést, megkönnyebbülést hozni.”

Videók a redybugyiról