APARIȚIILE NOASTRE ÎN MEDIA
“Știu că toate avem frica aia să nu ne pătăm. Mai ales în lunile alea în care flow-ul e mai puternic și trebuie să schimbăm absorbante pe bandă rulantă. Pentru asta, This is Redy au găsit o soluție. În funcție de sângerări, chiloții sunt de mai multe tipuri. Power, Power++ și Mesh sunt pentru sângerările puternice, Flow pentru sângerări medii, iar Bold pentru zilele cu sângerări reduse. Au mărimi de la S la XXXL și arată blană. În afară de protecție, s-au gândit și la designul chiloților și cum să arate bine.”
“După această experiență, nu pot decât să mă alătur lungii liste de fane ale chiloților pentru menstruație Redy. Nu doar că îi voi folosi din nou, dar îi vor recomanda oricăror femei care caută o variantă prietenoasă cu mediul și cu portofelul lor de a gestiona perioada menstruației.”
“Fondatoarea brandului Dóra Molnár a fost inspirată în crearea produsului de către un accident de menstruație, în 2017. “Mi-a venit, nu am avut acasă nimic, mi-am pătat chiloții, iar în timp ce îi spălam mă gândeam că de ce nu există chiloți pe care să îi pot folosi pentru menstruație? La care nu trebuie absorbant sau tampon pentru că pot absorbi sângele și cu care nu vor fi scurgeri. Nu au existat, ei bine i-am făcut eu! Indicatorul de succes este: 30.000 de bucăți vândute, și 10.000 de cliente mulțumite.”
“Poftim? Chiloți pentru menstruație? Există așa ceva? Da, chiloții pentru menstruație sunt o inovație pe piața dispozitivelor de menstruație, pe care îi poți purta ca și soluție unică chiar și fără tampoane sau absorbante. Așa sunt chiloții this is Redy cu mai mult de 30.000 de bucăți vândute, și aproape de 2 luni aceștia sunt disponibili acum și la noi în țară. Îți arătăm ce pot să facă.”
apariții media în limba maghiară
Világsiker lett a magyar találmány, 380 milliót kerestek vele eddig
“Molnár Dóra saját menstruációs balesetéből kiindulva már évekkel ezelőtt megálmodta a menstruációs bugyit, majd Tasnádi Ádámmal együtt meg is alkották a magyar márkát, amelyet már egész Európában, sőt Afrikában és Amerikában is keresnek. A páros kétmillió forinttal indította útjára a magyar startupot, amely három év alatt már csaknem 400 millió forintot hozott nekik a konyhára. “
“Úgy voltunk vele, hogy örüljünk a sikernek, aztán majd másnap kitaláljuk, hogyan tovább”
Tarolt a piacon a This is Redy
“Kétéves fennállása alatt 200 millió forint árbevételt ért el, idén júliusban pedig megnyerte a Magyar Innovációs Szövetség Startup Innovációs Díját a This is Redy. A magyar startup olyan női alsóneműt fejlesztett, amely egy komfortos és környezetbarát alternatíva az intim higiénés eszközök piacán.”
Zöld kényelem a piros betűs napokon is
“Egy nő élete során kb. 3000 napon át menstruál, ezalatt 12 ezer betétet és/vagy tampont használ el, ami 100-150 kg nehezen lebomló hulladékot és nem kis kiadást jelent. A Molnár Dóra által megálmodott This is Redy menzeszbugyik azonban forradalmi alternatívát kínálnak a kényelmetlen és környezetszennyező eldobható eszközökre.”
Hogyan lehet kétmillió forintos kezdőtőkével alig több mint egy év alatt 100 millió forintos árbevételt produkálni, mindezt a koronavírus-járvány idején?
A válasz: menstruációs bugyival.
“Az innovatív női fehérneműt az eldobható menstruációs eszközök és a szintén sok szemetet termelő tisztasági betétek leváltására találták ki. A környezettudatosság mellett pedig a kényelem is fontos szempont volt, sőt praktikus is a menstruációs és tisztasági bugyi, mivel alváskor és sportoláskor sem mozdul el.”
30 sikeres magyar 30 alatt
“Dóra tabudöntő kreativitását, innovátori szerepét kiegészíti Ádám üzleti szemlélete. Mert a Redy reklámanyagaiban a vér piros, nem kék, valódi nők állnak modellt olyan bőrhibákkal és formákkal, amiket megunkon is látunk, és nem félnek olyan ritkán tárgyalt témákról is beszélni, mint az endometriózis vagy a cikluszavar.”
“A Redy azért létezik, mert kitaláltam, de azért lett sikeres, mert Ádám az üzlettársam.”
“Sikeresnek gondolom magam, mert a semmiből felépítettem egy céget, pedig nem ezt tanultam, de két év alatt el tudtuk juttatni olyan szintre, hogy kétszázmillió forint bevétele van. Ezenkívül persze siker az is, hogy a listán szerepelünk, felfigyel a munkánkra a média, de legfőképp az számít, hogy belül azt érzem, jó, ami történik, jó helyen vagyok.”
” A tabudöntögető menstruációs bugyi, a This is Redy alig másfél éves, de az alapítópáros, Molnár Dóra és Tasnádi Ádám lassan túl vannak a 20 ezredik eladott terméken is, árbevételük pedig meghaladja a 100 milliót. Koronavírus ide vagy oda. “
“Molnár Dóra 2017-ben határozta el, hogy készít egy mosható menstruációs bugyit, amivel kiválthatók az eldobható intimbetétek és tamponok. Másfél évig kísérletezett, mire megtalálta a tökéletes anyagokat és szabást, végül 2019 tavasszal indult el This is Redy nevű márkájával.”
“A Redy azért is szuper projekt, mert nemcsak zöld, kényelmes és menő, hanem egy fiatal magyar nő találta ki.”
“A This is redy alapítója, Molnár Dóra 16 hónappal ezelőtt a teljes ismeretlenből vágott bele a mensturációs bugyi megalkotásába, és már több mint 10 ezer termék eladásánál tart. Ha jól matekozunk, ez azt jelenti, hogy egy hónapban 50 ezer, egy évben pedig 600 ezer tampontól (és annak csomagolásáról) menti meg a Földet.“
“Sem betéttel, sem tamponnal nem éreztem még soha magam annyira biztonságban, amennyire a mensibugyival, olyan pedig pláne nem történt, hogy a sarokban gubbasztás helyett egyenesen vártam volna a menstruációt, vagy minimum hidegen hagyott volna a közeledése. Ez pedig talán az egyik legnagyobb vonzereje lehet a Redy-nek.”
“Amilyen szkeptikus voltam, annyira megszerettem a Redy bugyikat, megvolt a “jaj, de jó, hogy van ilyenem”-érzés. Kényelmesek, praktikusak, és többé nem kell aggódnom a szemét miatt.”
“…jelentem, tesztelve: túrázáshoz és táncoláshoz is tökéletes. Tulajdonképpen jobb, mint eddig bármi…”
“Az elmúlt közel egy év alatt a redy menstruációs bugyik konkrétan megváltoztatták az életem. Az, hogy reggel elindulok benne túrázni, és nemhogy nem kell betét-, vagy tamponcsere miatt megállnom, hanem szinte meg is feledkezem róla, hogy menstruálok, megfizethetetlen élmény.”
” A hagyományos betétek, tamponok szinte soha nem bomlanak le, az elkészítésük pedig rengeteg vegyszerrel és vízfelhasználással jár. Molnár Dóra találmánya, a This is Redy menstruációs bugyi viszont kényelmes alternatívát jelent a fenntarthatóbb módszerek keresőinek.”
“Molnár Dóra és az ő this is Redy-je, a magabiztosságával, a maga tökéletes egyszerűségével és nagyszerűségével, a szívében született küldetésével teljesen levett a lábamról. Biztos vagyok benne,hogy az általa megálmodott bugyi rengeteg nő életében fog fellélegzést, megkönnyebbülést hozni.”
Videoclipuri despre chiloții Redy
















